Doa Untuk Adik Muhammad Firdaus bin Dullah

Dalam hidup ini, tiada benda yang kekal selain Allah SWT.  Kita perlu sentiasa bersyukur pada setiap rezeki yang Allah berikan kepada kita. Kalau Allah tarik balik rezeki itu, mohonlah agar Allah gantikan dengan rezeki yang lebih baik. Allah Maha Mengetahui, dan Allah hanya memberikan yang terbaik untuk hambanya.
 



Kepada adik Muhammad Firdaus Dullah dan Puan Lola, semoga tabah menghadapi setiap duguan walaupun anda dicerca oleh masyarakat umum. Saya tak tahu keadaan sebenar, begitu juga dengan masyarakat luar. Mungkin dengan penemuan adik Firdaus, remaja OKU di Nilai secara tidak sengaja oleh pasukan Imigerisin akan memberi sinar baru kepada adik Firdaus dan ibunya. Sesungguhnya setiap dugaan yang Allah berikan adalah untuk menguji keimanan kita kepada Allah.


Kalau nak dibandingkan dugaan yang Allah berikan kepada saya dan keluarga Adik Firdaus, rasanya dugaan kepada saya hanya sedikit sahaja. Alhamdulillah. Saya doakan semoga mereka dimurahkan rezeki, adik Fidraus kembali sihat dan cukup makan, mendapat pendidikan sewajarnya dan bahagia bersama keluar tercinta.