Tips Mendapat Iklan Nuffnang






Yeay! Bertambah lagi iklan CPUV.  Terima kasih En Ikea dan En Nuffnang kerana memilih blog saya untuk meletakkan iklan CPUV anda.


Sejak saya update survey En Nuffnang pada 1 May 2014, saya dah dapat 6 iklan CPUV yang mempunyai komisen lebih daripada lima ringgit. Yang kurang daripada seringgit, banyak sangat. Walaupun iklan CPUV diblog saya tak lama, tapi cukup mengembirakan saya. Orang kata, lebih baik sedikit, daripada tak ada.


Jadi, kawan-kawan blogger update la survey di Nuffnang selalu, terutamanya bahagian describe your blog and yourself. Nuffnang suka letak iklan pada blog yang menpunyai sasaran pembaca yang luas.


Selain itu, Nuffnang akan mengutamakan blog yang meletakkan iklan pada tempat yang mereka tetapkan. Jangan letak iklan Nuffnang ikut suka hati korang yerk.! Ikut tutorial yang Nuffnang sediakan tu.


Kita akan dapat komisen daripada iklan CPUV apabila ada pengunjung yang sudi iklan CPUV itu. So, kalau nak orang klik iklan di blog kite, kite kena la klik iklan Nuffnang kat blog orang. Sebab tu la blogwalking penting. Kalau ramai yang klik iklan kita, Nuffnang akan selalu meletakkan iklan CPUV di blog kita.