1001 Khasiat Minyak Chia

 Anda pengamal tegar Bijian Chia? Jadi mengapa anda terkandas SETAKAT ITU sahaja??
Tahukah anda terdapat pelbagai 1001 manfaat lain yang boleh di maksimumkan lagi oleh bijian SUPERFOOD ini. Salah satunya ialah minyak bijian chia.




Minyak yang berharga ini tinggi dengan pelbagai nutrisi penting seperti Asid Lemak yang sangat penting untuk kulit seperti Omega-3 dan Omega 6. Selain itu, minyak chia diiktiraf antara yang memiliki Antioksidan tertinggi dalam kumpulan minyak essential yang lain.

Minyak Chia bersifat melembapkan kulit, diiktiraf secara klinikal mengekalkan hidrasi kulit. Ia juga merupakan agen anti-inflammatori, menyebabkan minyak chia merupakan penawar terbaik bagi masalah kulit seperti kegatalan, kemerahan, kulit alahan, merawat luka-luka kecil dan masalah ekzema KRONIK.

Minyak chia juga sangat kurang berminyak dan amat mudah diserap kulit jika dibandingkan dengan minyak essential lain. Sekiranya anda mempunyai masalah kulit berminyak ,anda tidak perlu risau menggunakannya. Walaupun ia mudah diserap, Aryza Chia Miracle Oil dapat mengekalkan kelembapan kulit dalam jangka masa yang panjang.

Berasaskan bijian chia organik dari Mexico, minyak ini super selamat walau untuk seawal usia bayi hinggalah dewasa, walau kulit normal hingga super sensitif. Menyebabkan mengapa ia Wajib ADA disetiap rumah.


Antara permasalahan kulit Yang boleh dibantu seperti

  • Masalah kulit seperti ekzema, kegatalan, luka kecil, alahan kulit, kemerahan, melecur, kulat air , chicken-pox dsb
  • Masalah jerawat dan jeragat, mengecutkan dan menghapuskan jerawat serta Parut.
  • Sumber anti penuaan terbaik, garis garis halus kedut dan lebam bawah mata.
  • Sebagai pelembap, serum malam, alas makeup etc
  • Merawat CAGU kuku, kuku pecah, rambut bercabang, menggalakkan pertumbuhan kuku dan rambut sihat.



Aryza Chia Miracle Oil- Penawar Alternatif Wajib ada , TERKINI untuk Anda.


Julung kali di Malaysia, Aryza merupakan pengeluar pertama minyak berasaskan bijian organik chia. Formulasi Aryza Chia Miracle Oil telah mendapat kelulusan dari KKM kini berada dipasaran Malaysia.


Dimana Anda boleh mendapatkannya?
WHATSAPP +60189695320


STOKIS DAN AGEN DIPERLUKAN. JADI YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGEDARKAN MINYAK CHIA DI MALAYSIA.