Instrumen PBS Sains Ting 2

[cikgu II cikgu] Instrumen yang terdapat dalam blog ini adalah daripada cikgu kepada cikgu. Kebanyakkan instrumen dihasilkan semasa Kursus Penyebaran Dokumen Standard Prestasi (DSP) Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) di daerah-daerah sekitar negeri Perak.

[cikgu II cikgu] Instrumen yang terdapat dalam blog ini adalah sekadar contoh bagi memudahkan cikgu-cikgu membina instrumen PBS di sekolah masing-masing. Jangan jadikan instrumen ini sebagai modul atau instrumen setara. [cikgu II cikgu] disyorkan membina sendiri instrumen mengikut keupayaan murid.

 photo PBSSS_zps8aadf236.jpg
[cikgu II cikgu] Instrumen yang terdapat dalam blog ini masih belum dimurnikan lagi. Oleh itu, admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kesalahan pada instrumen. [cikgu II cikgu] dibenarkan untuk membaiki/menambahbaik instrumen mengikut keperluan dalaman.

[cikgu II cikgu] Instrumen yang terdapat dalam blog ini adalah untuk kegunaan dalaman semata-mata. Tidak dibenarkan dicetak dalam pelbagai cara atau dibuat hak cipta. Kebarangkalian terdapat item yang disunting daripada buku rujukan/buku latihan.

[cikgu II cikgu] sangat dialu-alukan untuk berkongsi instrumen PBS Sains Tingkatan 1 dan Tingkatan 2.  Sharing is caring. Tangan yang memberi lebih baik daripada tangan yang menerima. Sama-samalah kita saling bantu-membantu. Sila tinggalkan ulasan untuk menyumbangkan instrumen.

[cikgu II cikgu] sangat dialu-alukan untuk memberi cadangan. Your suggestion is my inspiration. Sila tinggalkan ulasan untuk memberi cadangan.


Photobucket