Tips Elakkan Racun Air Cond Kereta

😳🔴C A U T I O N🔴😳

🚙 🚘 🚗 🚖 🚕
🔈 Ini msg dari Dr Syed Badar Husain, pakar neurologi terkenal di Atlanta:

Plz circulate🔜

🔈Kepada Setiap pengguna Penghawa dingin Kereta, Sekarang perkara ini adalah sangat menarik & MESTI DIBACA, kerana ia adalah untuk KESIHATAN! ... Manual kereta berkata turunkan tingkap untuk membiarkan semua udara panas sebelum menghidupkan AC. MENGAPA?

Tidak hairanlah lebih ramai orang yang mati akibat kanser berbanding sebelum ini. Kita tertanya-tanya dari mana unsur-unsur ini datang, di sini adalah satu contoh yang menjelaskan insiden penyebab kanser.

orang 🚘ramai berada di dalam kereta mereka pada awal waktu pagi, dan lewat waktu malam, 7 hari seminggu.

JANGAN menghidupkan A / C sebaik sahaja anda memasuki kereta.

🚕Buka tingkap kereta terlebih dahulu sebaik memasuki kereta anda dan kemudian selepas beberapa minit, baru hidupkan AC.

Inilah sebab nya: Menurut kajian, dashboard kereta, kerusi, saluran a/c, sebenarnya SEMUA objek plastik di dalam kenderaan anda membebaskan Benzene, toksin penyebab Kanser. Karsinogen BESAR. Ambil masa untuk memerhatikan bau plastik dipanaskan di dalam kereta anda apabila anda membukanya,
dan SEBELUM anda menghidupkannya.

🚕Selain menyebabkan kanser, Benzene meracun tulang, menyebabkan anemia dan mengurangkan sel darah putih. Pendedahan yang berpanjangan boleh menyebabkan Leukemia dan meningkatkan risiko beberapa jenis kanser. Ia juga boleh menyebabkan keguguran pada wanita hamil.

🚖Tahap Benzene yang boleh "diterima" dalam rumah ialah: 50mg setiap kaki persegi

Sebuah kereta yang diletakkan di dalam rumah, dengan tingkap-tingkap ditutup, akan mengandungi 400-800 mg Benzene - 8 kali dari tahap yang dibenarkan.

🚙Jika diletakkan di luar rumah di bawah matahari, pada suhu 60 darjah fahrenheit, tahap Benzene akan naik ke 2000-4000 mg, 40 kali dari tahap yang dibenarkan.

🚗Orang yang masuk ke dalam kereta, dengan tingkap tertutup, akhirnya akan menyedut berlebihan toksin benzena.

🚕Benzene adalah toksik yang boleh mencemar buah pinggang dan hati anda. Apa yang lebih buruk, ia adalah amat sukar bagi tubuh manusia untuk menyahkeluarkan toksik tersebut.

🚘Jadi rakan-rakan, sila buka tingkap dan pintu kereta anda - memberikan sedikit masa untuk udara dari kawasan dalaman kereta keluar.
- (Menghilangkan unsur toksik maut) - sebelum anda memasuki kenderaan.

📱Ingat: 'Bila seseorang berkongsi sesuatu yang bernilai dengan anda dan anda mendapat manfaat daripadanya, anda mempunyai kewajipan untuk berkongsi dengan orang lain ... 🚘🚗🚕🚖

#copypaste
#whatapps