10 Kebaikan Ayrza Chia Miracle Oil

Anda pengamal tegar Chia Seed? Anda ingin mencuba Chia Oil? Jadi mengapa anda terkandas SETAKAT ITU sahaja?? Tahukah anda terdapat pelbagai keajaiban daripada superfood biji chia dan minyaknya. Aryza Chia Seed kini memperkenalkan Aryza Chia Miracle Oil, revolusi terkini untuk kulit anda mengunakan khasiat semulajadi dan organik.


Berikut adalah 10 Keajaiban/kebaikan Ayrza Chia Miracle Oil:


KEAJAIBAN 1

Aryza Chia Miracle Oil diformulasikan oleh minyak biji chia organik yang diimport terus daripada Mexico. Selain daripada minyak biji chia organik, Aryza Chia Miracle oil juga mengandungi gabungan minyak argan, minyak zaitun, minyak pudina (papermint) dan minyak bunga matahari. Semuanya adalah semulajadi dan tiada bahan kimia berbahaya. Formula ini diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia KKM NOT161202617K. Aryza Chia Miracle Oil dijamin halal dan mesra air wuduk.


KEAJAIBAN 2

Minyak chia dalam Aryza Chia Miracle Oil diiktiraf antara minyak yang memiliki antioksida tertinggi dalam kumpulan minyak essential yang lain. Antioksida meneutralkan radikal bebas dan melindungi kulit daripada kesan pencemaran alam sekitar. Kulit, kuku dan rambut amat memerlukan antioksida untuk sihat dan awet muda.


KEAJIBAN 3

Selain anti-oksida, Aryza Chia Miracle Oil diperkaya dengan antiradang seperti asid lemak Omega-3 dan Omega-6. Badan manusia tidak dapat menghasilkan Omega 3, maka sapuan Aryza Chia Miracle Oil amat penting sebagai pelindung kulit, kuku dan rambut serta mempercepatkan proses penyembuhan.

Selain itu, gabungan pelbagai jenis minyak dalam Aryza Chia Miracle oil menyebabkan ia mempunyai zat-zat penting yang diperlukan untuk mengekalkan kesihatan kulit, kuku dan rambut serta membaiki keradangan seperti zat zink, zat magnesium dan zat besi. Aryza Chia Miracle Oil juga mengandungi Vitamin E, Vitamin A, Vitamin C, Vitamin D dan protein.



Ketuat hilang kerana omega-3 adalah anti radang dan bersifat menyembuhkan. InsyaAllah.


KEAJIABAN 4

Minyak chia bersifat melembapkan kulit dan diiktiraf secara klinikal mengekalkan hidrasi kulit. Walaupun sejenis minyak, tetapi Aryza Chia Miracle Oil amat mudah diserap kulit berbanding minyak essential lain dan tidak akan menyumbatkan liang roma kulit.

Sekiranya anda mempunyai masalah kulit berminyak, anda tidak perlu risau menggunakannya. Walau ia mudah diserap, ia tetap mengekalkan kelembapan kulit dalam jangka masa yang panjang.




KEAJIABAN 5

Aryza Chia Miracle Oil sesuai digunakan walaupun untuk bayi dan kanak-kanak. Chia Miracle Oil mempamerkan ciri-ciri anti-radang (anti-inflammatori) yang melegakan masalah kulit seperti jerawat, ekzema kronik, melecur, rosacea, kegatalan, kemerahan, kulit alahan, merawat luka-luka kecil, ruam panas dan banyak lagi. Sapuan harian pada kulit bayi akan menggurangkan jangkitan melalui kulit.


Minyak biji chia menggurangkan keradangan kulit kerana ia kaya dengan asid lemak Omega-3. Omega-3 melawan keradangan dengan membantu tubuh dalam menyerap vitamin. Omega-3 juga mengekalkan kelembapan dalam sel-sel kulit dengan meningkatkan kesihatan kulit. Zat zink yang terdapat dalam minyak chia bertindak sebagai antibiotik yang membunuh bakteria.


KEAJAIBAN 6

Aryza Chia Miracle Oil amat sesuai untuk kulit sensitif dan sangat halus. Ia sesuai digunakan oleh ibu mengandung dan warga emas. Sapuan pada kawasan bawah mata misalnya dapat menghilangkan lingkaran gelap, garis-garis halus dan mata sembab. Ia juga sesuai untuk kulit yang melecur.



Selain kulit sensitif, Aryza Chia Miracle Oil juga sesuai untuk disapu pada kulit kering, berminyak atau combination. Sapuan Chia Oil pada kulit kering akan melembapkan kulit. Jika disapu pada bibir dan tumit, ia akan menyembuhkan masalah bibir kering dan tumit pecah. Sapuan chia oil pada kulit berminyak akan mengawal penghasilan minyak oleh kelenjar minyak pada kulit. Maka kulit akan lebih sihat dan segar.


KEAJAIBAN 7

Aryza Chia Miracle Oil menyembuhkan masalah wajah seperti jeragat, jerawat, liang roma besar, lingkaran hitam bawah mata, parut, kulit kusam, sunburn ,rona kulit tidak sekata dan melicinkan garis-garis halus kerana ia mengandungi kandungan antioksida dan antiradang yang tinggi.



Selain itu sapuan Aryza Chia Miracle Oil mencegah kerosakkan kulit akibat daripada cahaya matahari (UV) serta melembapkan kulit. Secara tidak langsung ia meremajakan kulit dan menjadikan kulit sihat, segar, halus, anjal tanpa cacat cela.



Sapukan Aryza Chia Oil dua kali sehari pada keseluruhan wajah sebagai make up base, serum, krim malam dan krim mata. Jimat kan?


KEAJAIBAN 8

Gabungan antioksida dan antiradang dalam Aryza Chia Miracle Oil membantu mencegah kesan regangan pada ibu selepas bersalin samada di perut, pinggung, paha ataupun mana-mana bahagian badan. Kesan regangan yang sedia ada juga akan beransur hilang dan kulit bertambah anjal dengan sapuan Aryza Chia Miracle Oil.



KEAJAIBAN 9

Sapuan Aryza Chia Mircale Oil pada rambut menjadikan rambut sihat, bersinar, lebih terurus dan mudah didandan. Ia juga membaiki hujung rambut bercabang. Selain itu, ia melindungi rambut daripada kerosakkan akibat penggunaan ayat pengering rambut, curles dan pelurus rambut. Malah, minyak chia mengandungi zat magnesium. Zat ini diperlukan untuk mengelakkan keguguran rambut pra-matang.



KEAJAIBAN 10

Arya Chia Miracle Oil juga sesuai disapun pada kuku. Sapuan pada kuku akan merawat cagu, kuku dan kuku patah, hujung kuku pecah serta menjadikan kuku sihat dan bersinar. Sapuan Chia Oil pada kuku sebagai base coat sebelum mengecat kuku dapat mengelakkan kuku berubah warna.


Dimana anda boleh mendapatkan AYZA Chia Miracle Oil? Ingin menjadi agen dan stokis?


Whatapps +6019 6428422
atau dapatkan dari agen/stokis Aryza Chia Seed di seluruh Malaysia.